Wie zijn wij?

Wij zijn de Delftse Modelbouwvereniging,

…kortweg DMV.

We zijn een gezellige en leuke N-spoor vereniging met ca. 25 enthousiaste leden van alle leeftijden!

Tijdens vaste clubavonden bouwen we aan de Nederlandse modulebaan en Duitse bergbaan. We praten elkaar bij met een kopje koffie of fris en helpen elkaar verder in deze mooie hobby. Daarnaast nemen we deel aan  evenementen om onze modelspoorbaan te presenteren.

In onze clubruimte zijn we druk bezig om bestaande modules op te knappen of nog mooier te maken en er is ook ruimte voor de bouw van nieuwe modules met industrie, stedelijke en landelijke omgeving.

We besturen onze modulebaan met het programma Koploper i.c.m. hardware van Dinamo. Zo kunnen we analoge en digitale treinen op dezelfde baan geautomatiseerd door elkaar laten rijden.

Heb je interesse om te kijken wat wij doen?

Je bent van harte welkom op elke 2e maandag van de maand.

Bezoekadres: Kleveringweg 19, unit 4B, 2616 LZ Delft

Vragen? Neem contact op via de contactpagina op deze website

Voor de meest recente updates, bezoek eens onze Facebookpagina!