FB

DMV

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

De Delftse Modelbouwvereniging is een jonge, dynamische vereniging, waarbij eigenlijk alle soorten modelbouw bedreven kunnen worden. Van het in modules bouwen van een Nederlandse en een Duitse N-spoorbaan, tot het bouwen van een zelfgemaakte 3dCADCAM freesmachine. Tevens worden er door de leden modeltreinen omgebouwd. De verschillende soorten modelspoor zorgen voor een brede kennis. Er is dus veel hulp aanwezig voor hen die elk naar hun eigen ideeën met modelspoor bezig willen zijn. Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en kennis). En daarom willen wij uitbreiden.

splitsing2

De vereniging heeft leden uit de regio Delft en Den Haag. Op de vaste clubavonden op maandag- en donderdagavond, wordt er gebouwd en gepraat van ± zeven tot half elf. Dit alles gebeurt aan de Binckhorstlaan 36 in Den Haag. Zie contact/routebeschrijving.

Ben jij 14 jaar of ouder en geïnteresseerd in modelspoor en vind je het gezellig om je hobby in clubverband uit te oefenen, kom dan eens langs op een van de clubavonden. Graag vooraf even contact opnemen, dan helpen we je de weg te vinden en kom je niet voor een dichte deur te staan.