2 weeks 2 days ago

Wij zijn deze editie in de Broodfabriek ook van de partij en kijken uit naar volgend weekend. Ben je ook benieuwd naar onze baan en meer? Bezoek dan deze leuke en gezellige beurs. Wie weet tot volgende week!

Benieuwd naar de deelnemers op aanstaande editie van de Nederlandse Modelspoordagen? Bekijk meer http://bit.ly/2QJZk0Q 🚆

Photos from Delftse Modelbouwvereniging's post

2 weeks 3 days ago

- Update Klimspiraal - Voor dat we gaan bouwen maken we eerst een bouwtekening zodat we precies de houten latten op de plek krijgen waar ook de draadeinden komen die de etages moeten ondersteunen. De eerste houten plaatjes zijn al gezaagd en gelijmd. Voor we de constructie opzetten meten we eerst even de eerste etage na of de tekening ook klopt.

Photos from Delftse Modelbouwvereniging's post

2 weeks 4 days ago

Nieuw jaar, nieuwe plannen. In 2019 gaan we een klimspiraal bouwen. Deze sluit aan op de keerlus onder het dorp. Nu komen de treinen direct weer uit de tunnel, maar met deze spiraal kunnen er ca 20 treinen in de tunnel verdwijnen. Ook kan deze aansluiten op de hoofdbaan zonder keerlus wanneer we met een kleinere baan opstelling willen staan. Hieronder een schematische weergave uit Scarm. De afmetingen zijn ca 2x0.9x0.5m en bestaat uit ruim 55m rails verdeeld over 5 etages. Binnenkort meer hierover.

4 weeks 2 days ago

Wij wensen iedereen een fijne kerstdagen en een gezond en spoors 2019!