Met de DMV naar Miniworld Rotterdam

Twee weken terug zijn we met de leden van onze club op bezoek geweest bij Railz Miniworld in Rotterdam. Dit idee ontstond omdat Miniworld ook is aangestuurd met Dinamo en Koploper, waar we met de club druk mee bezig zijn om ook onze baan hier mee te gaan aansturen.

De rondleiding achter de schermen van de prachtige baan heeft ons weer op een hoop nieuwe ideeën gebracht zoals het werken met meerdere schermen voor de pc’s en virtuele computers, maar ook het interactief maken van bewegende dingetjes op de baan die met een knopje door het publiek bediend kan worden .

Naast een hoop goede ideeën kregen sommigen van ons even weer een bevestiging dat we het bij onze club toch best ook professioneel aanpakken. Er waren een hoop herkenbare dingen te zien, zo ontstaat bij Miniworld ook wel eens een storing, niet alleen bij de DMV.

We gaan na dit leuke uitstapje weer met veel ideeën aan de slag om onze baan weer nog beter, mooier en uitgebreider te maken.

Op het youtube filmpje kun je het bezoek nog eens rustig terug kijken!